کیش

ما  از مسافرت  اومدیم  کلی  هم  خوش گذشت   فقط  جای  بابام  خیلی  خالی  بود

پنچشنبه  بعدازظهر  بابا  ما  رو برد  فرودگاه  وقتی از ماشین  پیده  شدیم  منو  سوار کالسکه

کردن منم  زیاد خوشم  نیومد  هی نق  و  نوق کردم  ولی  وقتی وارد سالن شدیم  دیگه  زدم

زیر گریه وقتی  هم  بابا م  می  خواست  بر ه گریه می ردم  دیگه چون  داشت  دیر مون

می شد   زود  مراسم   خداحافظی انجام  شد و  رفتیم  وقتی سوار  هواپییما  شدم  دیگه

آروم  شدم  اولش  یه خورده   این ور اونورو دید  زدم  بعد خوابیدم  تا  رسیدیم

وقتی  رسیدیم  هوا  خیلی گرم  بود  من  با تعجب این ور  اونور و  نگاه می کردم  وقتی

از  هتل اومدن  دنبالمون  راننده  یه  آهنگ  عربی   گذاشته بود منم  دیگه  نتونستم  خودمو

کنترل کنم  همین طور که  بیرون  رو  می دیدم شروع کردم  به  نای نای

راستش  من  تو  کیش  هم  دخی خوبی بودم  هم  بد  وقتی  تو  فروشگاه می رفتیم

خواستم  بغل  بشم  تو  کالسکه  نمی شستم    همش می خواستم  بغل  بشم راستش

حتما  از ازدحام  جمعیت  ترسیده  بودم به همین  خاطر بیشتر  مواقع کالسکه  به عنوان  گاری

استفاده می شد  کلا  کیش  به درد  خرید نمی  خوره  فقط  واسه  تفریح و  استراحت خوبه

چون  همه  قیمتهاش مثل  تهران  یا بیشتر خوب  بگذریم   من خرید  رو  دوست  نداشتم

ولی  لب ساحل و  جاهای دیگه  ای که واسه  تفریح  می رفتیم رو خیلی  دوست داشتم

یه روز با مامی و  خاله رفتیم   گشت دور جزیره  خیلی  خوش  گشت  کلی تو ماشین  رقصیدم

دیگه همه  اونایی  که تو ماشین بودن  بهم  می گفتم  نی نی  رقاص  دور جزیره  رو چرخیدیم

و کلی عکس  گرفتیم   راستی هتل ما  هتل آریان  بود  فقط  یه الف کم داشت تا همنام

من  بشه من  هم   غذاهای هتل رو   دوست داشتم  آخه  صبحها  فرنی  داشتن که

من خیلی دوست داشتم و  ظهرهم   سوپ  می خوردم  حالا  یه کم  هم  از  پلو  ...  می خوردم

ولی  خیلی  خرابکاری می  کردم چون می خواستم خودم  غذامو بخورم   دورو  برم رو

خیلی کثیف می کردم راستی من  پلاژ بانوان  هم  رفتم  و  کلی آب تنی کردم

تازه  برنز هم کردم  چون همه  اونجا  داشتن برنز  می کردن

رویهم رفته مسافرت خیلی خوبی  بود  ولی فقط  موقع برگشت

قرار بود ۱۱:۳۰  پرواز باشه  که تا  ساعت  ۲ به خاطر  بارونی  بودن هوا  و و  نقص  فنی

معطل شدیم من  که خواب  بودم  چون  همون اولی که  سوار شدیم یه خورده  شیطونی  کردم

و  دیگه  نفهمیدم  که  ما رو  پیاده کردن و  و   رفتیم  تو سالن انتظار  به هر حال ساعت  ۳: ۴۵